2015. február 24., kedd

Szerelmes szösszenet 5.



Egy kapcsolat, ami csak néhány randiból állt...



A fiatal koromat úgy tudnám jellemezni, hogy totál káosz. Lány létemre inkább úgy viselkedtem, mint a fiúk, tekintve, hogy a barátaim javarészben fiúkból állt.
Szegény szüleimnek már elég korán meg kellett tapasztalniuk az aggódást irányomban és sok kellemetlen percet szereztem nekik akkoriban. Akkoriban gyakran voltam szobafogságra ítélve, amit akkor rosszul viseltem, de ma már tudom, hogy ez volt a helyes tőlük. Dacos voltam, úgy hittem én mindent jobban tudok náluk, de mindig ők voltak a legfontosabbak nekem. Nálam nem volt arany középút. A szélsőségek embere voltam.
Bár sok fiúval voltam körbe véve, egyikkel sem kivételeztem, pedig sportot űztek abból, hogy melyikük lesz az, akinek először sikerül majd lopnia egy csókot tőlem. Ezeken én csak nevettem, mert tudtam, hogy ilyen nem lesz. Sokszor mondták, hogy szép és különleges vagyok, bár én nem éreztem magam különlegesnek, mégis gyakran hallottam ezt mások szájából.

Egy kirándulással kezdődött az egész. 14 éves voltam és honvédelmi napra mentünk az osztályommal, ehhez mérten nem voltunk kiöltözve, kényelmes szabadidő ruhát viseltünk. Egész nap sokat hülyültünk, és jól éreztük magunkat. A nap végén, hazafele menet észrevettem egy srácot, aki úgy bámult, hogy majd kiesett a szeme. Elég bátor volt hozzá, hogy odajöjjön és leszólítson. Kiderült, hogy nem lakik messze a nagyszüleimtől és az első szava felém az volt, hogy milyen szépek a szemeim. Tetszett a fiú, helyes volt és jó kiállású, ezért nem zavartam el, megbeszéltük, hogy elmegyünk hétvégén moziba. Annyira jól sikerült a randi, hogy sikeresen elkéstem otthonról.
14 évesen 17-nek néztem ki, a szüleim féltettek, ezért nem maradhattam ki éjszakára, maximum este tízig és azt is csak nyáron. A mozi után sokáig sétáltunk és sokat beszélgettünk, és mikor elköszönt adott egy igazán szívfájdítóan finom csókot. Ez volt életem első igazi csókja. A gondok ezután kezdődtek. Én sikeresen elkéstem és a szüleim szobafogságra ítéltek, én pedig majd felrobbantam, mert így nem tudtam találkozni Zs.-vel.

Emlékszem nyár volt, hét ágra sütött a nap csodás idő lett volna a randira, de én nem mehettem. Kitaláltam, hogy akkor is találkozom vele, ha bele is pusztulok, és igen megtettem. Gondoltam legalább azt tudja szerencsétlen, hogy miért nem találkozhatunk, így közöltem a szüleimmel, hogy kiviszem a szemetet, és közben szépen meglógtam. Nem tudtam sokáig beszélgetni Zs.-vel, hiszen gyorsan felfedezték az eltűnésem, és édesapám utánam jött. Elmondtam, hogy meddig vagyok fogságra ítélve és néhány lopott csókot követően észrevettem édesapámat, akit akkor inkább a sátánnak nevezhettem volna.
Vigyorogva futottam el. Végig kergetett a házak között, mielőtt sikeresen elkapott volna. Elfelejtettem, hogy édesapám jó erőben van, sportolt, de ez nem szegte kedvem. Szerencsére a szüleim nem csináltak soha jelenetet az utcán, de így visszagondolva igazán vicces lehetett, ahogy végig kergetett, bár akkor nem igen találtam ezt viccesnek, a vigyorom csak álca volt. Szerencsére nem hosszabbították meg a szobafogságomat és mikor letelt, azon a napon megjelent Zs.
Boldog voltam, hogy újra vele lehetek és sokat beszélgettünk, sokat sétáltunk, de ismét sikerült elkésnem. Nagyjából az egész kapcsolatunk alatt háromszor, talán négyszer találkoztunk, mert minden randi utána sikeresen elintéztem egy szobafogságot. Aztán nem jött többet. Ő tovább tanult és elköltözött, de a mai napig szép emléknek élem meg és sokat nevetek. ha eszembe jut, hogy milyen módon is sikerült nekünk randizni. Zs. után az életem megváltozott, keményebb lett, és sok szenvedésben lett részem, de egyetlen pillanatát sem változtatnám meg, mert a sok nehézség tett engem azzá, aki ma vagyok. Ahogy a mondás is tartja, „Ami nem öl meg, az erősebbé tesz”.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése