2015. február 24., kedd

Szerelmes szösszenet 8.


Valentin napi meglepetés


Hosszas gondolkodás után arra jutottam, hogy az idei Valentin napon történt kis élményemet osztanám meg veletek, elvégre ezt a kihívást pont ehhez az alkalomhoz kapcsolódóan indítottuk el.
Párom dolgozott délelőtt, a munkarendje szerint egészen 13.00-ig, és tudtam, hogy el kell intéznie még pár dolgot utána, úgyhogy nagyjából kettőig nem is számíthattam rá, így én nyugodtan üldögéltem itthon, és vártam némi arcpakolás és zene társaságában. Még csak egy óra volt, amikor bevonultam a fürdőbe, és lesikáltam az arcomról az utolsó maszkot is, illetve bekészítettem a cuccom egy hajmosáshoz, amikor a folyó víztől nem egészen tisztán, de úgy hallottam, mintha valaki babrálna a zárral. Úgyhogy mikor végeztem a mosdással, gondoltam, megnézem még, hogy csak becsapott-e a fülem, vagy mi történt korábban, és elindultam a szobámba.
Tudni kell még a történethez, hogy barátom zenél, és régóta kértem már őt, hogy játsszon nekem a gitárján, de ez valahogy mindig elmaradt. Amikor viszont benyitottam a szobába, akkor ott állt, még kabátban, a gitártokon támaszkodva, és látszódott rajta, hogy rohant.
Mint utóbb kiderült, csak délig kellett aznap dolgoznia, amit nem árult el nekem, hogy egy óra körül meglephessen, ami nagyon aranyos volt tőle. És aznap megkaptam a régóta beígért gitározást is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése